Good morning!

Hej hopp! Fett jävla trött och seg som fan =) och om jag ens känner lukten av vodka så kommer jag spy xD okej så illa kanske de inte är =) men men nu ska jag fixa mitt super rufsiga hår som jag inte kammade ut igår innan jag skulle sova... Bra jobbat haha iaf så är äntligen handledar kursen bokad :O va ju på tiden asså... Fy fan vad arg jag är att det tog sån tid med allt :O men men får ta de chill så får det ta den tid det tar =) sen så ska jag snart beställa tid för att göra tattueringar =D woho! Har bestämt mej för flera stycken nu =) kommer bli awesome! =) hmm senare bär det av mot lilla Linghem igen och då blir det förhoppningsvis harry potter film oh popcorn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0