<3

Ja... Vad ska man säga... Tänker inte skriva massa saker på bloggen iaf.. Men men dagen vet jag inte riktigt hur den kommer se ut men jag hoppas Tim inte blivit totalt bort skrämd av mitt konstiga beteénde inatt... Hade bara massa att tänka på... Idag bär det av hem mot Linghem och jag hoppas att du vill följa med Tim (a) och jag vet att du läser det här så aa vill du det? (A) <3 Haha =) idag ska vi väl ta tag i att fortsätta se på Harry Potter filmerna xD vi har sett en av alla filmer =) starkt jobbat =) haha men iaf så blir det också donken idag innan Linghem =) bara för att vi är tjocka och jag ska bjuda Tim på mat bara för att jag är så himla snäll =) haha =) btw så är min dator fixad nu =D med alla The sims spel och grejer =D tack Tim! Har även sparat ALLT jag hade på datorn på min mini hårddisk jag fick i julklapp så nu är alla bilder och filmer och allt kvar tack oh lov =) så de kanske blir att fixa lite mer saker till datorn också för just nu är den ganska Tom =) spotify på rummet kommer bli awesome! =D äntligen och cs och allt annat =) aja nu äre dags att avrunda inlägget! =) bye bye!<3 Och åter igen förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Karro! Ska gottgöra dig på något sätt men vet inte hur... Du vet att jag Älskar dej! Förlåt!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig mest! mycket mer än tim hihi! <3

2011-01-03 @ 00:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0