It goes on and on and on...

Shulu! Vart en ganska rolig kväll igår även om det var vissa saker som var jobbiga och läskiga... Efter några dagar hos Sonja så har jag nu förflyttat mig till Oscar =) han har vart så gullig och gjorde jätte god soppa med morötter oh korv i så fort jag kom hit och var vrålhungrig =) efter det vart de bara chill i soffan och jag kollade ifatt avsnitt av julkalendern som jag missat =) sen fick jag hoppa in i en varm och skön dusch medans min underbara pojke laga hasselbackspotatis och fläskfilé =) Nu sitter jag själv i soffan och kollar på tv 4 fakta för att jag inte riktigt är trött än :) dock har Oscar gått och lagt sig för han har prov tidigt i morgon =) men ska väl strax krypa ner bredvid lille snark Oscar och sova jag också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0