If you leave me now you take away the biggest part of me<3

God afton... Eller aa klockan är ju 3 på natten snart -_- men men =) idag har Josse vart här och jag har fått världens bästa julklapp! =) en bok full med bilder och texter om mycket som hänt under vår snart 13 åriga vänskap! :) och mer plats att fylla på med! =) verkligen en jätte rolig idé som jag blev jätte glad för :) kan inte sluta glo på alla galna bilder haha ! =D vi har också hunnit med oh klä granen och jag har lagt ner alla paket där under nu också! =) längtar verkligen tills på Lördag nu! =) hihi =) har också hittat en nyårs klänning jag vill ha så jag hoppas jag kan köpa den =) cerise/rosa såklart (a) Just nu ligger jag i sängen och börjar bli trött tack oh lov och Oscar räknar Matte C hur man nu orkar det mitt i natten... Men hoppas han kommer och kryper ner hos mig snart! Godnatt hörs i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0