Fredag! ;D

Hello! =) klockan är halv 2 på natten och de betyder att det är Fredag :) jag ligger för närvarande i Sonjas soffa och glor på Jerry Springer :) Haha! Sonja gick oh la sig för länge sen hon är så trött av sig sötnosen! Men jag förstår henne med en dotter som har sån energi :) det har gått i 110 hela kvällen och jag är helt slut fast det ändå inte är jag som ser efter henne hela tiden =) herregud. Beundrar verkligen att hon orkar med! :) måste sova snart för jag lär ju bli väckt typ klockan 6 när de lilla yrvädret vaknar :) haha =) i morgon blir det bara myskväll med Sonja eller utgång :) det vet vi inte riktigt än :) beror på hur vi mår och om Sonja hittar barnvakt till Gabriella =) men men ska glo klart på Jerry och sen sova :) godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0