27 December

Eftersom klockan är efter 12 så är det den 27de vilket betyder att det är 1 år och 5 månader tills min lilla jävla bror får komma in på krogen :O herregud... Aja :) klockan är just för tillfället 03.22 och jag kan inte sova och är inte trött alls... Jätte bra! Ska upp halv 11 i morgon och mot stan för att träffa lille Karro för en ikano sväng :) ska köpa shotglas och lite annat inför nyår =) hoppas bara att det har slutat blåsa tills dess! Eller iaf avtagit. Ser iaf jätte mycket fram emot nyår! =) vi ska vara några stycken hemma hos mig och dricka och spela och ha det roligt! =) jag hoppas att jag hinner få nyårs klänningen på posten nu i veckan =) men men ska försöka sova nu. Nattie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0