25 December

Ska försöka berätta om alla julklappar =) Haha :) dagen började med att jag fick ett paket ut av tomten under sängen på morgonen som alltid på jul :) i det paketet var det en paradisask som det brukar vara =) men i år hade jag varit extra snäll för det stod en liten lapp på chokladasken där det stod "tomten betalar din telefonräkning för December månad" vart så himla glad för jag har mått dåligt över den där räkningen som råkade bli 553:- för att jag bara hade ett visst antal gratis sms och smsade långt över det! Konstigt att tomten har likadan handstil som pappa :O men men =) i alla fall hade vi en paketlek med släkten och jag vann 2 blockljus och 4 underlägg till glas :) Fick två paket av mormor och morfar som var en bok med 500 olika drinkar samt 4 jättefina vinglas. När vi hade paket utdelning hemma så fick jag en oljebrännare och ett par örhängen jag velat ha ett bra tag av Oscar :) sant ett armband han hade gjort själv =) sötnos! Av min bror fick jag ett par tofflor,två plädar och ett spel som verkar så jävla kul som heter förfest spelet! =D av mamma och pappa fick jag epilatorn som jag önskat mig så många gånger,presentkort på hm, en gosegroda, en sport bh,hårfärg och 500:- =) måste tillägga att jag prövade epilatorn igår och fy faaan vad ont det gjorde! :O Dock vänjer sig huden när man har hållt på ett tag =) Idag är det bara en slappar dag och jag har så stört ont i örat och smärtan sprider sig ner i käken och det är mycket värre idag än igår... Står inte ut :( har ont i kroppen också! Det är tur bara att min lilla Oscar är här och kan ta hand om mig =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0