23 December

Dagen före julafton! Min glada inställning och min längtan har helt försvunnit... Att allt bara kan förstöras med några ord... Fy fan... Ska försöka göra det bästa av det iaf och just nu ser det väl ut så att vi ska fira ett tag hos mormor (om jag ens följer med) sen hämtar vi upp Oscar på vägen hem och har julklappsutdelning och så hemma! =) Så det är självklart kvällen jag ser mest fram emot! Hoppas det blir mysigt iaf... Idag mår jag inte så bra alls, min vanliga tur när det är jul. Har antagligen fått hörselgångsinflammation... Det värker i och utanpå hela örat och ner i käken och jag kan inte tugga utan att det gör för jävligt ont. Yeah vad roligt när man ska äta julmat och sånt... Ikväll blir det uppesittarkväll med bingolotto. Som vanligt dagen innan jul! :) fick en bingolott av pappa så nu är det bara att hoppas att man vinner något! =) skulle bli en bra julklapp! Är för övrigt stört trött för jag har sovit dåligt i natt på grund av värken :( tänkte försöka sova en liten stund!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0