22 December

Nu är det galet nära till min mysiga jul! =) hihi! Är jätte trött idag av förkylningen och vill bara bli frisk... Dock har det blivit mycket bättre av all vitlök! ;D Idag ska jag dra ner och boka avslappnings rummet eller vad man ska kalla de x) så ska jag duscha, basta och sola! Fett skönt ska det bli! Känner att jag behöver det! Sen ska jag väl packa lite tills Lördag :) lyckades klämma ner "skrattmadrassen" i en väska och sen var det fullt xD Det är en stor gul uppblåsbar madrass. Får väl försöka klämma ner allt annat som ska med också. =) Bilen kommer dock vara översvämmad med julklappar! :) bara dom som jag har köpt kommer ta upp skapligt med plats xD ikväll ska jag nog baka pepparkakor med min bror om han vill =) annars får jag väl baka själv =) tänkte även försöka hinna med en liten promenad med min Teddy pojke :) och min andra pojke ligger och räknar matte som vanligt -_- xD men men nu ska jag bara vänta på att min far kommer hem så jag kan få några tior till att sola för :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0