20 December

3 dygn kvar tills det roliga med julen börjar :) har lite paketlekspaket att köpa idag sen är allt helt klart =) har dock varit klar med klapparna i flera veckor! :) Eftersom det är den 20de så betyder det att det är 7 månader kvar tills jag blir 20 =) fett gammal man börjar bli ;) Sitter just nu hemma hos Oscar och kollar på lyxfällan... Herregud vilket folk det finns -_- Ska iaf snart börja fixa mig medans Oscar har ett till prov :) sen åker jag eller vi hem till mig och ska försöka hinna med att dra en sväng till ÖB och handla det sista :) sen blir det väl oh städa och ta en lång promenad kanske =) känns som om jag behöver det =) sen ska jag gosa massa med min vovve som jag inte träffat sen i Torsdags och mina små marssvin =) men men ska väl kolla vidare :) bye bye ;)

Kommentarer
Postat av: Jossie

MARSSVIN, HAHAHAHAHA <3

2011-12-20 @ 18:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0