18 December

Shulu :) Det är ca 5 dagar kvar till jul och de ska bli super mysigt :) ska fira lite hos Oscar och lite hos Mormor med familjen och där ska vi sova sen också :) just nu sitter jag och glor på Göta kanal filmerna för alla gick på rad på tv 4 film :) haha :) och Oscar står i köket som vanligt och har gjort mig något som jag inte komer ihåg vad de heter men det är tortilla bröd men ost, skinka och lök och en del med salami som han sen har lagt i stek pannan :) de vart as gott :D kommer bli as fet när jag bor här xD haha fy fan chips finns de också.... Aja de är ändå snart jul oh då är de ju lite svull som gäller plus massa fest efter det så får börja 2012 med att springa som en dåre! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0