14 December

Shulu... Sitter här och äter riskakor fet som jag är ... Nä vars de är nog inte så farligt =) dock känner jag mig inte direkt på topp... De var ett tag sen jag sprang för mina skor är helt slut så jag måste köpa nya... Och inga promenader har det blivit heller dom senaste 3 dagarna typ ... För jag känner mig svag oh börjar bli sjuk typ :( fy fan! Kom hem för en stund sen från stan. Har varit på Maxi och köpt saker jag inte behöver typ... Näe men kände att jag behövde komma ur huset lite =) har typ levt i sängen med plugg och filmer med Oscar =) visst de är inte fel men behöver va ute lite också =) i morgon är det Torsdag vilket betyder att det är min sol dag! Skönt! Får se om jag hinner dock eftersom jag ska till Sonja i morgon oh chilla lite sen får vi väl se vad vi hittar på på Fredag kväll =) dock känner jag mig inte så kry alls just nu men får hoppas att det ändras :) men ska väl slita mig nu och ta oh glo någon film med Oscar =) någon av alla 15 jul filmer jag laddat ner :) dock har vi redan sett hela Greveholm plus 7 av filmerna så aa de är bra jobbat ;) bye så länge ( man vet aldrig hur lång tid det blir ) ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0