sjuuuuuuuk!

Kan bara säga så här.... fy faaaaaaaan vad jag hatar att vara sjuk ... jag har varit sjuk med förkylning och extrem trötthet i 2 veckor vilket betyder att jag tycker det är extremt jobbigt och jag känner mig sjukt fet och lat!-__- I morse vaknade jag upp bredvid mitt hjärta och skulle förbereda mig för skolan men jag höll på att ramla ihop så fort jag stod upp... blev att dricka en kopp te och krypa ner igen.... inte för att jag klagar på det men vill gå till skolan! Hatar att behöva vara hemma! Så dagen har bestått av att latat sig i sängen med honey! Mys men stört jobbigt att man inte blir frisk! Hmm... ska käka något snart och försöka sova tidigt för ett nytt försök att ta sig iväg i morgon ! I morgon är det för övrigt Rix Fm festivalen i Linköping som bland annat min kändis crusch Danny kommer på så det vill jag gärna inte missa! (a) Ska dit med Jossi antagligen! :) Önskar min Karro darling också hade vart med! :( Senare på kvällen blir det att kolla på Oscar som Djar!  :) Lördag är det mer stadsfest och antagligen käka thai mat med Mor,Moster och Darling :) och senare mer Djande :D haha! Får hoppas jag mår någorlunda bra ! :) Det är väl planerna för helgen men vi får väl se hur det går :) hoppas hoppas hoppas det ger dej!!! Nu blir det lite mer te och nåt innan sängen :) pussi puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0