Under the coconut tree, you be chilling with me!

Hejsan=) nu har jag lugnat ner mig =) men studenterna får ta och knipa käft om sin jävla dag eller vecka eller vad fan det nu är :O tar upp ett helt år eller nåt... Aja... Lycklig tjej här asså! Ae men nu kan jag andas ut ett tag! Jag har fått lov att göra hemma studier i stället för att göra det i skolan! Kommer bli så skönt att släppa all stress! Plugga hemma är det bästa jag vet. Jag hoppas dock på att få något litet jobb eller praktik vid sidan av så det inte blir så mycket hemma hela tiden. Kommer också hinna med mycket mer träning vilket är kanon bra eftersom jag fan får panik annars! Men men =) idag har jag gjort typ ingenting hela dagen och sen på eftermiddagen har jag varit med sötnosen Anneli på stan en sväng och fixat biljetter och lite sånt =) sen vart det hem igen och glo en stund på tv och nu ligger jag i sängen =) kan säga så här att helgen är planerad! =D på Fredag blir det utgång! Fy fan som jag längtat! :) det vart ju ingen utgång på hela lovet =) Men på Fredag blir det all in på puls! =) och då kör vi säger jag bara ;) Lönehelg och allt! På Lördag är det valborgsmässoafton och den ska antagligen spenderas hemma hos älski som är ensam hemma :) med Dennis och Jacob med flera =) kommer bli kanon! Ae fan nu ska jag sova och sen upp i morgon till en nyttig frukost, plugg, pasta lunch och sen träning =) efter det blir det att åka till älskade staden och träffa Timsi =) godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0