Teddy och gänget!<3

Här har vi dom fyra Marsvinen och Teddy! ;) haha mina små änglar Ciara,Naala,Polly och Zelda hade sitt premiär utsläpp för säsongen idag! =) vart så glad när jag kollade temperaturen i förmiddags och såg att den låg över 10 grader =) vilket är gränsen för när mina bebisar får gå ut =) annars kan dom bli förkylda dom små liven =) dock har det blåst som satan ute idag :O så marsvinen fick en rejäl luftning av pälsen ;) det tyckte dom var jätte skönt även om dom nästan blåste bort! Dom gjorde glädje skutt och var super lyckliga över att dom fick komma ut en stund! =) lyckades fånga en liten rolig händelse på film xD haha! Naala stod upp på bakbenen och sträckte sig efter något ovanpå buren och precis då så kom det en jätte vindpust så hon flög baklänges xD haha stackarn =) men nog om det nu... Hur har dagen varit? Jo.. Jag vaknade upp och mådde dåligt och tittade ut genom fönstret och ser mörka moln och storm ute vilket inte direkt gjorde mig så glad :O jag somnade om och vaknade långt senare och satte igång och städade på övervåningen hos mina bebisar =) släppte sedan ut dom och Teddy vaktade glatt =) får efter ett tag veta att älsklingen min blivit magsjuk och då blev jag sjuk direkt om man säger så haha har varit inbillningssjuk hela dagen men det släppte till slut =) men men på eftermiddagen blev det att köra lite bil bort till stationen och hämta saknade Karro! =D trodde jag :O men det vart massa strul med tågen (ovanligt) så vi fick helt enkelt åka hem igen ;) men men en liten körning blev det iaf =) till slut kom tjejen min fram och det har blev så mycket babbel att vi missade gå till affären och köpa cola som vi skulle göra =) och vad exakt gör vi då ? Jo vi tar tåget in någon gång efter 21 och bussen ut till tornby och in på maxi =D bra att det har öppet så sent ;) sen tillbaka till stationen och halv 11 tåget hem igen =) allt detta för lite cola =D råkade bli lite chips och godis med men men det springer vi av oss i morgon ;) iaf jag ... Det måste jag =) men iaf... När vi kom hem så blev det att ta fram steriliserings prylar och kanyler och grejer för min brutta ville att jag skulle pierca naveln på henne =) det vart jätte bra! Så nu matchar vi ;) morgondagen består av mer Karro tid och senare lite shopping med mamsen och efter det en jogging runda, solning, dusch och sen fix och iväg till Norrköping till Anneli och se vad kvällen har att erbjuda! Antagligen inte puls *vissel* ;) ae fan nu måste jag sova =) Karro snarkar redan för fullt bredvid mig ;) detta blev nog ett rekord långt inlägg ;) notera att jag skrivit hela på mobilen också ;) haha godnatt kära lärare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0