Om man håller för öronen och näsan när man nyser, sprängs skallen då?

Haha jag är lite flum... Därav hem till midgård rubriken x) aja måste bara börja med att säga att jag hade jätte, super trevligt igår =) min och Tims familj har så kul ihop och pratar om allt möjligt =) det visade sig också att min Mamma och Tims mamma har gått på samma skola =) haha lite spec =) plus att dom kände många gemensamma människor och visste vilka många va typ =) Tims bästa kompis pappa har till exempel vart min mammas chef en gång i tiden när hon jobbade på roshyddan i norrköping =) hmm världen är liten ;) men hade verkligen jätte trevligt =) god grill mat och chips oh dip på det och sen kaffe och glass =) snacka om att jag typ sprängdes sen xD har nog aldrig varit så mätt x) fick ett påsk ägg av älskling också (a) lite tidigt men det gjorde inget ;) hihi.. Idag har jag gjort exakt ingenting... Nä men fy fan vad trist det har varit... Har vagt trött och seg men såg ändå fram emot ölbrännbollen... Men det vart inställt för Karro hittade inget sätt att ta sig hem på tyvärr och jag ville inte åka dit själv... Jag som hade sett fram emot och träffa lill Karro igen :( fett tomt utan henne :(<3 hmm men puls då?... Vart ju såklart inget heller -_- de va ett band som skulle spela som jag inte gillar och jag verkade va den enda som hade fått fri biljett och hade ingen aning om om den gällde plus att ingen annan skulle gå ut så nja =) haha tänkte dra till pitch först men det är ju värdelöst... Speciellt efter man varit på puls och hugos... Asså pitch är en liten jävla grop utan täckning och utan ute plats :O man måste gå ut hela vägen tillbaka om man ska ta luft eller röka... Ae fan =) när Karro fyller 18 då jävlar ;) dock borde hon komma in va fan ... Hon ser äldre ut än många 18 åringar xD men men vi ska iaf dra till Göteborg sommaren 2012 eller nåt ;) så blir det att dra runt på varenda nattklubb ;) hmm.. Längtar ju inte lite ;)<3 I morgon...vad händer då? Jo det blir övningskörning och träning på förmiddagen =) sen vet i fan på dagen :) sen på kvällen är det grillning med familj, moster och älsklingen min =) sen senare vet i fan ;) är oerhört party sugen med tanke på att jag dissade Onsdagsklubben på Hugo nu i veckan och ingen Fredags utgång... Inte likt mej :O får hoppas det händer något bus i morgon! =) Godnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0