I think about you baby and I dream about you all the time...<3

Halloj... Inget blev ju som planerat idag... För migränen förstörde hela dagen... Har inte kunnat träna vilket jag hatar det ända jag har gjort är bara legat och andats och försökt få ner pulsen... För varenda hjärtslag känns i huvudet och man tror det ska sprängas... Ibland är det så illa att om de skulle gå ett steg längre och göra lite mer ont så skulle jag inte tveka att ringa ambulans... För de känns som att ögonen ska ploppa ur skallen bokstavligt talat och fy ... Det är bara hemskt... Jag hoppas verkligen det går över snart... Jag som har planerat en kanon helg... :( dessutom mår jag psykiskt dåligt för jag känner mig som en val... Känner mej helt uppblåst och fan... Hatar att vara kvinna ibland... Säger bara det... Men men... Iaf kom Timsi hit en stund idag i stället och det var välbehövligt när jag kände mig så klen och maktlös... Det blev lite mys och en promenad med Teddy och sen mer mys innan pluttis var tvungen att åka :( men men nu ska jag sova, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0