I like to party with everyones eyes on me and I'ts easy to see who every girl wants to be ;)

Hejsan hejsan :) har haft ett bra påsk lov dock äre ju tråkigt att det är slut -_- i Lördags på Påsk afton så grillade vi :) premiär för i år va fan! :D älska vädret som är just nu också ;) hoppas verkligen det håller sig så ;) men iaf sen senare så kom Timsi till mig och det vart mys kväll med lite film och så :) alla planer med öl brännboll och Puls vart ju inställda för Karro kunde inte ta sig hem om hon hade kommit och puls gästades av Kalle Baah och de kändes ju inte direkt lockande -_- xD men men det blev bra med hemma kväll :) Igår vare Söndag och då blev det ut till Mormor och Morfar för massa Påsk mat men det enda jag äter är ju köttbullarna typ så aa det blev det och lingon haha xD efter Mormor så blev jag skjutsad till Tim på vägen hem och vi hade en jätte mysig kväll med film,chips och dip ;) hihi... blev att kolla på Sagan om Ringen fast typ en förläng version som jag inte har sett innan :O herregud vad förvirrande det var när man är van vid att vissa saker ska komma så kommer det helt andra scener man inte sett :O men det var kul :) måste se dom andra i förlängd också :) massa jag har missat ju :D x) Idag har det varit ganska chill... :) vi har varit ute mest hela dagen :) Blev en promenad med Rex till sjön så han fick bada :D haha :) han vart jätte glad :D Marsvinet Ralf var ute i trädgården och käka gräs också ;) han fyller 9 snart va fan :D han kanske slår världs rekordet på 15 basst ;)  sen har vi spelat kubb med :D hahah inte direkt igår man gjorde det xD
Hmm vad har hänt mer... nae jag vet i fan :) dock är jag lite förvånad över mig själv att jag inte vart ute något alls på hela lovet eller helgen :) men det får man la ta igen nästa helg ;)
Just nu sitter jag här och njuter av spotify premium som jag fick en månad av älski ;) skönt utan reklam helvete också :O haha :) måste bara säga FAN vad jag längtar tills sommaren.... :O kommer bli så jävla awesome!! Hoppas jag ;) haha ne vars men va fan kan gå fel liksom ;) naaadaaaa!! :) Blir småängen över midsommar och det blir massa Lövvik och det blir förhoppningsvis stockholm och grönan liksom ;) nästaan ett måste ;) hmm aa massa gött ska hinnas med :D ae fan nu måste jag hoppa in i duschen :)  sen blir det lite Vampire Diaries jag missat sen sängen och tillbaka till skol helvetet i morgon -_- <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0