Helgen<3

Hejsan! Klockan är snart halv 2 och det är skola i morgon och jag sover inte! Bra jobbat! =) kommer vara pigg och glad och pepp i morgon! -_- men men... I Fredags så hade jag en awesome kväll på puls med Anneli och Sonja med flera! =) efter det blev det efterfest med några studenter vilket jag inte var alls tagg på för jag ville bara hem och sova =) haha! Efter det så gick jag och Sonja hela vägen hem till hageby och skulle sova! =) jag sov i Sonjas dotters säng som va liite för kort så fötterna fick hänga utanför men det funkade väl! =) xD somnade inte för ens 5 dock -_- på morgonen när jag är som tröttast vid halv 12 tiden så rusar Sonja in och är as tagg på utgång på Lördag kvällen =) hmm hur FAN kan man vara det =) haha xD coconut tree spelades om och om igen och den har jag haft på hjärnan resten av helgen =) Tack sonja :O xD det var också ett jävla tjat om online pizza vilket vi tänkte beställa men det blev aldrig så =) Sonja är ju tydligen stammis där ;) gött ändå ;) menmen.. När klockan var typ 2 eller något så var det dags för mig att åka hem vilket var ganska tråkigt för den där tjejen får mig skratta asså! xD helskön!;) men men iaf kom Tim och hämtade mig och körde mig till donken =) kan ju bara säga en sak... Det var det godaste jag ätit :O jag var hungrig på Fredag kvällen innan vi ens hade kommit till puls och åt inte för ens 18 timmar senare typ... Snacka om att jag var hungrig! Så en mc chicken plus meny satt ju ganska fint då asså! :O efter det blev det hem till Tim en stund och sen vidare till mig för en helt underbar myskväll! Ångrar inte alls att jag inte följde med ut =) idag har jag pluggat som ett as och övningskört! =) måste säga att det går för jävla bra asså! =) har också köpt 10 par sol brills idag =) haha xD lite fynd xD dessutom har jag hittat en grej som gör att jag och Karro kan få snygga linnen till sommaren med vår snygga text ;) haha! Mmm en super bra helg som ni hör! Nu måste jag sova, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0