För vi har tagit studenten... KÄFTEN! ! !

Ursäkta men jag är så jävla in i helvetes trött på allt som har med studenter och studenten och blabla och göra... Man slutar gymnasiet... Mm :O visst det är väl speciellt men man behöver ju inte bli pank för det :O för det första... Skulle aldrig falla mig in att betala dyra pengar för en ful mössa man använder en gång :O 2. Bal? Betala för att "dansa" -_- 3. en klänning som kostar hur mycket som helst. Sen har vi allt annat som ska betalas med limousiner och fan oh hans moster... Plus en student kryssning.. Ae fy fan höll på att kräkas bara förra året när det var student skit :O och nu ska alla runt omkring mig ta studenten... De är ju tur att min man inte ska dansa någon jävla bal iaf... Dock är ju mössan helig -_- aja nu har jag fått det sagt iaf... Skulle inte lägga en jävla spänn på skiten... Hmm men men :) jag har precis vaknat upp och har ont i huvudet och ska väl dra mig neråt och äta något. Sen blir det sola om det går idag. Ser inte så ut :( efter det blir det väl att plugga massor och sen måste jag träna lite också... <3

Kommentarer
Postat av: kaaarro

2011-04-26 @ 15:09:02
Postat av: kaaarro

oj...

haha studenten kommer bli bästa dan i livet! :)<3

2011-04-26 @ 15:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0