4 April

God morgon! Ligger hemma med huvudvärk och skit... Blä! Resan från Norrköping och hem igår vart ju inte så kul eftersom mitt jävla fritidskort hade gått ut ! Fan... Men iaf har man ju en snäll far som kom och hämtade mig :) måste ju bara säga att Lördagen var awesome trots allt =) kändes så jävla gött att man kom till puls med värsta kön och vi får gå in VIP före alla andra ;) haha kändes bra! =D men men =) idag vill jag ut till ikano och maxi som jag tjatat om hela helgen... Blir fullkomligt galen om det jag ska köpa på maxi är slut.. Någon om känner för att hänga med på en liten ikano runda idag :)? Annars får jag la åka själv :O äsch det löser sig nog =) nu blir det frukost och sen plugga Engelska =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0