3 dagars steeek <3

Tjenare hejsan =) råkade somna en sväng förut så de vart sent idag för jag blev pigg igen ;) idag har jag bara chillat först hos Tim i solen på deras baksida med Tim,Karin och Rex :D sen blev det fika ut i solen med Tim,Karin,Melvyn,Rex och pappa sen åkte jag och pappa hem och jag måste ju bara lägga till att jag körde hela vägen hem :D sen blev det mer chill hemma med underbart god calzone faktiskt ... BIG fusk i min kost plan! Men men det har varit Lördag och då får man väl fuska för en gång skull =) måste också säga att jag längtar tills i morgon för då kommer saknade Karro hit och vi ska steka om vädret stämmer ;) dock ska det bli som varmast på Tisdagen tydligen för nu har dom ändrat sig =) MEN det ska vara sol och moln fritt många timmar både Söndag Måndag och Tisdag och då äre klart man måste passa på!:D blir också väldigt fint tills nästa helg också! Men men... I morgon och på Måndag ska Karro och jag steka hos mej sen följer jag med henne hem på Måndag så steker vi hos henne på Tisdag ;) så får jag äntligen träffa pollen också ;) hihi. Så ser min plan ut dom kommande dagarna... På Tisdag åker älskling på kryssning tills Onsdag och jag kommer oroa mig självklart... :( sen blir det massa mys när Timsi kommer hem och tills nästa helg när det är påsk så blir det ännu mer mys och Tim ska få skatt jakt efter sitt påskägg ;) haha! Åh! Älskar verkligen och vara hemma hos Tim =) så mysigt <3 men nu har jag babblat tillräckligt så nu ska jag sova så det blir morgon fortare så Karro kommer ;) hihi<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0