18-20 April

Tjenare hejsan =) har haft 3 underbara dagar med Karro ;) MYCKET solning och skratt ;) är jätte brun redan så jag vet inte riktigt hur detta ska sluta ;) haha! Dock måste jag sola baksidan också för jag har bara solat framsidan hela tiden =) i Måndags solade vi hela dagen hos mig och sen på kvällen bar det av till Karro och vi var i stället och lite sånt till jätte sent och sen hem vrålhungriga haha =) igår blev det hem till mig igen och grillfest hos Heckan en stund och sen vidare hem till lokalen på LAN haha xD idag åkte kära Karro hem och jag har bara degat hela dagen för att jag har varit skit trött... :O men men får väl se vad jag gör ikväll... Antagligen ingenting... Men det ska nog bli skönt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0