You make me smile =)

Hejsan =) Sitter hemma själv... ovanligt... I morgon ska jag iväg en sväng på morgonen och rösta! Skönt sen att allt tjafs är över :O dock blir det väl massa eftersnack och blablabla... sjukt jobbigt ... men men i morgon kommer förhoppningsvis Dekå hit =) och aa nu ikväll vet i fan vad jag ska göra.... har typ spelat gitarr och sjungit lite typ =) haha nu kollar jag på Notting hill =) haha hur jävla många gånger har inte den gått på tv liksom =) aja jag har ändå inget bättre för mej ... funderar på en lång jävla promenad bara för att jag inte kan jogga idag så skulle det väl vara skönt =)  så vi får la se =) Fuck you puss och kram :D x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0