When I lose myself I think of you <3

Hejsan! =) vilket folk det finns asså :O xD har blivit kontaktad av ghost from the past idag så att säga :O men men det är inget att bry sig om för jag veeeeeet trots allt att jag har folk runt om kring mej som bryr sej om mej på riktigt! =) Idag har jag varit ute på ikano men blev så stressad och va på så dåligt humör att jag bara inte hade någon lust till shopping längre :O så det blev bara att jag löpte underkläder och tog ut pengar till mina roliga räkningar :O när jag kom hem vart det träning nästan direkt =) 35 minuters powerwalk runda som uppvärmning sen sprang jag spåret... det är ju egentligen inte så långt men kör ju snabbare nu än vad jag gjorde i början i alla fall =) och sen vart de styrka efter också... inte lika mycket mage som igår men lite i alla fall =) nu blir det att drick massa vilket jag redan har gjort men ännu mer sen duscha och sen blir det väl two and a half men =) om jag kan slita mej ifrån spotify =) xD  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0