When I am awake and when I am asleep all I can think of is youuuuu...

Hejsan hejsan =) Har varit på min brors fotbollsmatch idag... Herregud vilket folk de finns säger jag bara :O motståndarlaget asså herregud vilket språk... Man kan ju undra hur gamla dom är.. Och fult spel och dessutom är domaren sämst, stör mej på han varje match... Tycker bara det är så jävla bra att Linghems laget är sportsliga och inte spelar fult! :O även om motståndarna ofta gör det! Usch aja just nu sitter jag med en cider här och kollar ishockey =) Lhc mot modo =) haha och nu vart de mål oh grejer hihi xD men aa ikväll blir de väl att ligga och sega framför någon film får hoppas på lite sällskap (a) haha men annars vet jag inte =) i morgon kör jag på igen med träningen igen! =) skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0