We all need that person who can be true to you <3

Hejsn hejsan =) Idag har jag varit på mitt älskade place där jag växte upp! Hjäplte josse med lite sakeeer =) gaaah vad jag saknar det... men du bor det annat folk... i mitt hus... snyft :'/ men men Idag vart det rn riktigt bra lunch för att jag tänkte att träningen skulle gå bättre =) haha men i alla fall vart det jogging skorna på och ut i spåret på en jogging runda som gick väldigt trögt för övrigt men jag kämpade på så gott jag kunde =) Men nu har det bliit träning både Mån,Tis,Ons och idag så det blir vila i helgen sen kör man på Söndag igen!=D  Nu joppas jag på att det händer något kul i helgen =) och nästa helg blir det Öland =D kul ska de bli! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0