Leaving my fear on the danger line...

Hallå, har het en ur tråkig fredag kväll hemma. Det enda jag gjort är att försöka bli av med den äckligt jobbiga huvudvärken som inte försvinner och ingenting hjälper! Blir fan galen! Har fått någon stark tablett av min mor som tydligen skulle va bra men den hjälpte inte... Blev bara hög typ :S xD men iaf nu har de släppt lite i alla fall så jag hoppas att det är bättre i morgon:) nu ska väl jag spela något tråkigt mobil spel så jag blir trött och kan sova :)

Kommentarer
Postat av: JosseBosse

svar på kommentar: glädjedödare.. :( vi får väl ha ett öppet förhållande då :(

2010-09-18 @ 20:20:24
URL: http://funnylittlewoorld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0