I'm hooome!

Nämen Hej! :) nu är jag hemma igen efter en dags shopping i norrköping! Helt värdelöst! Fanns inget i min stil :O de enda jag hittade var örhängen och smink... Yes vad lyckat :O Carlings var värdelöst och dom hade inte alls lika mycket som i linköping och aa nä sen vare slut på storlekar på en del grejer så aa det blir mitt älskade Tornby så fort som möjligt om man kan få sällskap :) x) helt sjukt tråkigt att handla själv :) liksom måste verkligen ha kläder och skor! Idag kom mitt Ginza paket däremot :D så nu har jag nya fungerande koss hör lurar! Tack för den:) älskar dom! :) 349:- inte så farligt, det är lätt värt det med det ljudet! :) sen kom ju självklart min Avenged Sevenfold tröja! :d lycklig! Nu kan jag ha en skull bat med mig när jag sover också:) och tröjan är i XL så det är mysigt! :) haha! Nu ska jag städa hos mina små marsvin. Hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0