I´m standing where you left me ...

Hejsan! =) Idag har varit en seg dag men i morgon är det dags att ta tag i saker igen... iväg och hitta på saker =) Så i morgon blir det att dra ut till Tornby vid typ 10 eller något =) eller aa jag tänkte vara där 10 när dom öppnar, lungt och skönt! Bara jag och PRO har ikanohuset för oss själva typ =) haha xD ne men jag har massa saker att köpa eftersom jag inte hittade något i Norrköping :O så aa nu jävlar måste jag handla =) dock har jag ju inte allt för roliga räkningar att betala för ginza paketet plus smink jag beställt (A) xD men men det finns nog tillräckligt kvar på kortet ändå =) får hålla tummarna för att jag får studiebidrag också trots att det har varit lite körigt och jag pluggar på distans nu =) men men det kommer lösa sig! Det är så jag MÅSTE tänka... allt kommer lösa sig =) just nu har jag spelat lite gitarr ett tag och sjungit ut lite haha =) kan inte låta bli gitarren en hel dag, never ever ! =) Har också lagat mat och ätit lite tidigt nu så det blir lagom att träna sen! =) Idag kör jag på utav helvete! =) känner att det är en bra träningsdag så det blir både Powerwalk,jogging och styrka! 

Och i går kollade man på valvakan... vet inte riktigt vad jag ska säga men man ska inte utala sig för det får man bara skit för så det är lika bra att hålla käft =) 

Så hmm.... har vi något annat ointressant att berätta... ehm jag kunde inte sova i natt typ... somna as sent typ 500.000 tankar i huvudet =) xD stört men men så kan det va och när jag väl somnade sen 500.000 drömmar :O shiiit börja bara garva när jag vaknade asså x) Ajaaaa =) nuuuuuuuuuu blire väl och tänka ut någon låt jag kan lära mej... snark... har dålig fantasi... så kom gärna med förslag! =) vad som helst... även om det inte riktigt är anpassat för akustisk gitarr så kan jag göra om den till akustisk =) ihihi :)


Kommentarer
Postat av: JOSSEFTW

THE FRAY LÅTAR!!!!!

Och afterlife m. Avenged sevenfold kanske (A)

OCH några Oskar Linnros låtar! :D tyyyp. genom eld, 25, från och med du, ack, sundbyberg

Sådär, när jag kommer nästa gång vill jag hör dessa :)

2010-09-20 @ 19:50:42
URL: http://funnylittlewoorld.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Afterlife är redan givet att jag kan liksom =) och aldrig att jag lyssnar på Oscar Linnros bara för att lära mej spela de ... nej nej plus att du vet att jag inte tycker om att sjunga på svenska :O :D

2010-09-20 @ 22:01:19
URL: http://thepinkprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0