God morgon!:)

God morgon alla glada!:) Nä vars xD men jag vaknade i alla fall klockan 5 av att en liten pojke smsade:O och då tänkte ju jag att det va lika bra att gå upp och ut oh träna så aa nu är jag tillbaka:)en liten powerwalk runda som uppvärmning sen vart de löpar runda och styrka:) så nu är jag pigg och glad:) xD ska väl stretcha lite till kanske sen blir det en rejäl frukost och efter det så måste jag masa min lilla rumpa in till stan och shoppa... Satan vad tråkigt! Hatar att kuta omkring och leta grejer :O som tur är så är jag ju ganska kräsen av mig så jag ser snabbt om det är något i min stil :) haha det jobbiga är att jag behöver typ massa saker :O foundation, puder, jeans, någon snygg topp, skor, underkläder och ett bälte jag kollat ut!:) sen är mascara, ögonskugga och ett läppstift redan beställt plus att jag har beställt ett par inte allt för billiga hör lurar och en A7x T- shirt :O så aa yes vad billigt och bra detta kommer bli... Bara ta fram bankkortet och köra på :) haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0