Everyday, you're in my head

Hejsan! =) Har varit ute i spöregnet och joggat och kört styrka både ute och inne =) kom in dyng blöt! Skönt ! =) haha efter det blev det pasta och köttfärssås och powerade =) vart lite sur för att dom bara hade den blå i linghems affären och det är den ljusa som är god =) men men fick ett gott skratt precis när jag kom in också när jag fick reda på att Dekå smsar mej i pause på sin träning xD herregud större mobil nörd får man ju leta efter =) aja nu blir det väl att sega på msn ett tag och försöka få mitt gratis spotify.... fan det funkar inte :O har typ 20 timmars prova på grej så jag behöver en invite :O blir tokig... sen blir det en gång skön dusch och sen sängen =) ska upp och iväg och shoppa i min ensamhet i morgon bitti också! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0