Dear god it's the only thing I ask of you...

Hejsan, dålig update... Haft ett antal dåliga dagar men nu äre väl lite bättre.. Just nu ligger jag bara här och försöker slappna av så inte migränen kommer tillbaka! Och jag säger bara en sak... Avenged Sevenfold kommer till Stockholm den 20 november och jag känner att jag bara MÅSTE dit :O dock gäller det ju att köpa biljetter så fort som möjligt innan dom tar slut! Sen är de ju inte så super kul att gå själv men aa :O men men det där ska ordnas, de måste det :O vem vet när dom kommer till Sverige igen, har fan väntat på detta! AJa just nu har jag så tråkigt att jag tänker göra ett sånt där jobbigt test som jag snodde från josse :)
OM DIG SJÄLV:
Namn? - Emelie
När fyller du år? - 20 Juli.
Några piercingar? - överläppen och naveln.
Vad har du på dig just nu? - myskläder ^^
Vilken årstid är bäst? - sommaren!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att vakna upp bredvid någon man tycker om.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Mitt hår typ.
Vad är du bra på? - Hmm träna,fiska, gitarren kanske:)
Vem älskar du mest på denna jorden? - Familjen och Jossen ♥
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med nån!
4 FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDE:
Är du singel? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - innan man känner personen, absolut inte.
Hur många har du varit kär i? - 2
Är du kär just nu? - Ne :) 
10 FRÅGOR OM DINA VÄNNER:
Vem vet allt om dig? - Josefine och karro ganska mycket:)
Vem är den roligaste av dina vänner? - haha(a)
Vem är snyggast av dina vänner? Brukar inte se på mina vänner så :O
Vem är mest partyprisse? - Josse!
Vem är den du helst har filmkväll med? - alla:)
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Dekå (a) x)
10 FRÅGOR OM IDAG:
Vad har du gjort? - Legat i sängen, plus yoga.
Har du varit glad idag? - Njae Har du varit ledsen idag? - Nä Har du gjort något bra idag? Yogat, hittat min kudde och upptäckt min kärlek till lav
endel doft :) x)
Vad ska du göra nu? - Avslappning.
Har du gjort något dåligt idag? - Ätit lite godis hihi
Vad har du ätit idag? - Spagetti och köttfärssås.
 Har du duschat idag? - Självklart.
Är du trött nu? - Nja...
Vad händer imorn? - vet inte än.
Går du i skolan? - Mjo
Har du varit i skolan idag? - Ne
ANNAT:
Hur mår du just nu? - lite halv seg..
Har du piercat dig? - Jo vars men har bara kvar i överläppen och naveln:).
Är du hungrig nu? - Lite
Vad är klockan nu just nu? - 15.41
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se  
KÄRLEK:
Är du kär just nu?-
Ne :( x) 
Har du kysst någon idag? - I wish..
Har du ett förhållande? – Nej
Är du romantisk? - Ja de hoppas jag:)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Haha nja, de där var lite komplicerat men ingen bryr sig om han nu ändå så jag tror jag är förlåten för länge sen:) xD
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Aaa
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Carl xD
Hur länge höll det? - några veckor antar jag:) inte så seriöst i femman kanske xD
Hur länge var ditt kortaste? - Oseriöst: ett par veckor. Seriöst: 2 år typ.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande!
 Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej!
Vem sov du senast bredvid? - josse
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0