Awake at night you focus, on everyone whose hurt you...

Det blir lite nattbloggning här :O klockan är nämligen typ 01.20 och jag kan inte sova :O inte så jätte bra kanske x'D men aa jag har inte så mycket att göra för lilla Dekå somnade ju mitt i våran seriösa sms konversation här :O så tråkig är jag liksom :O xD:) xD Äsch små pojkar som han kan behöva sova! :) själv ligger jag och lyssnar på musik! Just nu äre Perfect Weapon i lurarna!:) och när jag tar av mig lurarna så hör jag dom gulliga fladder mössen ute :D som för övrigt INTE anfaller :O xD ae fy fan och min natt humor är ju inte den bästa heller! x'D dock har jag aldrig bra humor, bara konstig:) hihi(a) men men så kan det vara ibland... Snark, nu börjar jag faktiskt bli lite halv trött:) haha så jag ska väl försöka och somna in... ZzZzZzZzZz... Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0