Awake at night you focus, on everyone whose hurt you...

Hejsan =) idag har jag latat mej,sen tränat lite mage =) haha sen vart det in till stan och då åt jag pommes och kebab tallrik =) mumsigt =) sen köpte jag några chips som väl inte va jätte goda kanske :O xD ajja hmm vad finns det mer oh säga... inte så mkt alls förutom att jag faktiskt längtar till Fredag och hoppas att helgen blir kul med Syskonen Henriksson =) bland annat ska det tydligen vara någon show med fyrverkerier också och jag tror det var typ samma som jag såg i Norrköping på Augustifesten och det va awesome!!!! :) haha nu blir det väl att kolla på idol resultatet sen vet i fan =)

Kommentarer
Postat av: simone

vad skönt med träning :)

2010-10-01 @ 13:39:16
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0