Tips!

Ett tips för er som vill få bra motion och bli pushade till att träna!:) skaffa en stegräknare och ha som mål att gå minst 10.000 steg om dagen:) det gör jag just nu:) jag hittade ett stort stegräknare test (eller vad man ska säga) i en tidning för ett tag sen:) stegräknare finns i priser allt från 40 kr upp till flera hundra kronor:) den som fick bäst i test var den från claes ohlsson som kostar 69:- bara:) den har jag och den stämmer jätte bra:) just nu är det lite svårt att komma upp i 10.000 steg eftersom det är så kallt ute :) men jag va nyss ute på en längre promenad med teddy:) så ihop med stegen som jag tagit tidigare idag så är jag uppe i 8000 nu:) så dom sista 2000 kommer väl när jag springer upp och ner och städar sen:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0