Suck...

Vem försöker jag lura...? Jag kan inte gå vidare än... Min kropp mår inte bra av att kastas mellan hopp och förtvivlan... Jag orkar inte leva med att veta att jag aldrig får träffa dej... men nu spelar det ingen roll längre... Jag har kämpat i två år men inget funkar... Det ska inte behöva vara så... Jag hatar att jag älskar dej och jag önskar jag bara fick glömma... I april 2008 gjorde jag något jag kommer få ångra i hela mitt liv... De är sår som aldrig läker... Man brukar säga att tiden läker alla sår... Men jag tror inte på det... Du förlorade lika mycket som jag den dagen... Men du kan aldrig förstå på samma sätt... För de va jag som fick känna, det va jag som bar, det var jag som fick ta beslutet... Det är jag som lider varje dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0