Morgon:)

God morgon:) nu har jag varit i stallet och morgon fodrat åt hästarna:) så jag ska snart tillbaka och släppa ut dom i hagen:) de är bara så j*vla kallt ute :O fy... Ge mej sommar!:)längtar som fan! De är så mycket jag ska göra i sommar som jag ser fram emot:) xD vi ska bland annat förhoppningsvis till västkusten:) och josse ska med (hoppas jag) och där ska vi bada och massa:) sen ska gitarren med för att vi ska se hur mycket pengar man kan få om man sitter och spelar på den långa bryggan på smögen:) Mammas första komentar va: Det finns massor unga killar där:) xD Ja ba: Oookej xD haha hon tror att jag är någon gudinna som kan få vem jag vill xD men dock även om de skulle vara så så vill jag inte ha vem som helst:O jag vill ha en kille med hjärta och hjärna! Utseendet är inte viktigast...<3 men men nu har jag legat här och skrivit massa saker så nu är de dags att gå tillbaka till hästarna:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0