God morgon ! :)

God mogon :) eller nåt ?  så skriver jag fan alltid för att de inte riktigt är morgon :O xD hah men iaf jag är värsta glad för internet är fixat på min dator nu så jag kan blogga och så från datorn igen !!! :D värsta skönt!!! I´m back :) och så klart så va det ju Andreas som hjälpte mej med allt för att jag va så dum i huvudet :O snälla jag menar jag är ganska tecknisk av mej och glömmer installera drivrutinerna för usb grejen som ska koppla upp mej till internet... seriöst det händer bara inte xD aja alla gör rejäla tabbar ibland :) hahah den lär jag få höra ett tag xD men iaf när det "lilla" problemet va löst så funkade det ändå inte så då blev jag förbannad ... och då kom någon liten smart person på att det kunde vara mitt virus program som blockerade nätet och det är klart han hade rätt :O men men nu har det löst sig iaf :) igår tog jag och ringde yves också :) och mitt paket ärpå väg ;D jippie!! utan den där målsmans anteckningen :D hahah! men men nu ska jag fixa mitt cs account :D !!!! äntligeeen!!!! :D får hoppas den lilla sov narkomanen vaknar snart ( nämner inga namn) xD så han kan hjälpa mej med de för det lär väl gå åt Helvete de me......

Emelie: fan! det funkar inte....

Andreas: Emelie... har du satt i skivan....?

Emelie: ....oj....

 haha det är typ jag idag :D och igår xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0