God morgon:)

God morgon:) nu har jag precis ätit mina special K flingor och nu äter jag banan (intressant) xD haha de vart visst ingen skola för mej idag för de va bara typ "välkommen tillbaka" grej xD så de va lite onödigt att åka ända dit för den skull så jag ska dit i morgon! :) aja idag ska jag städa lite och träna! Fy fan vad jag ska magpumpa idag (vilket är något helt annat xD) men men jag tror ni fattar!:) xD i eftermiddag ska jag träffa Jonathan på stan! Ytterst trevligt;) xD de va ett tag sen:) ska försöka leta efter bikini :O vart hittar man det nu när det är vinter?! Någon som vet?... Någon sport affär kanske...? :) nu ska jag ta och spela lite gitarr!:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0