Weard but great!

Åh vem bor i en annanas djupt i det blå? Svamp bob fyrkant! Haha nä men hej :D xD guh va flum!=) har super dunder humör svängningar idag! xD men men nu skiter vi i de xD dagen har spenderats med Tim och sen Tim och Karro och sen bara Karro =) först va alla och åt pizza =) eller inte Karro iofs, hon tittade på xD haha snällt xD jag åt iofs pomme tallrik men ändå xD och Tim den tjockisen klämde i sig en hel pizza :O men iaf =) Gårdagens roligaste måste ju vart när jag klagar på hur jävla klantig Tim är hela tiden och i samma stund flyger det ut en flaska vitlöksdressing ur kylen som går sönder och *splash* så är de dressing på halva golvet och på mina stackars fötter och på mina byxor xD yes vad duktigt :) jag börjar typ gråta x'D ha ha och Tim den jävleln står oh as garvar åt mej xD mmmm så kan det gå =) men men nu blir det att fixa datorn! Äntligen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0