Tankar...

Åh... Har så jävla mycket tankar i huvudet som bara snurrar runt, jag skulle behöva bolla alla tankar med någon för att få prata av mej... Det finns saker och människor som gör mej så glad och när det roliga tar slut och folk försvinner så känns det så tråkigt igen... Jag vill va med alla härliga människor jag tycker om hela tiden... Jag skulle verkligen behöva bo med någon vän eller bo delvis hos vänner och vänner kommer och bor lite hos mej, jag står inte ut att vara ensam så mycket. Vill umgås med vänner varje dag även om man inte gör så mycket så är det bara att man har sällskap... Även om man gör två helt olika saker så är man fortfarande i samma rum... Jag älskar mina vänner och jag tror att ni som jag verkligen bryr mej om vet det för jag brukar alltid se till att tala om för människor när dom betyder, det är verkligen inget jag säger till alla utan ni få som verkligen ligger närmast hjärtat!<3 Det finns människor man gillar mer än andra men jag tror inte att det finns någon jag hatar... Ser ingen mening med det, alla är olika och människor som betér sig illa kommer lära sig... Alla lär sig av sina misstag.. Det finns någon jag borde hata men inte kan för han har varit en del av mitt liv, det finns någon jag älskar som behandlar mej illa som jag inte borde bry mej om,det finns någon jag gillar och bryr mej om så jävla mkt som inte vet om det och kommer antagligen aldrig få veta det heller, det finns vänner man saknar som försvunnit... Det är så jävla mycket man tänker men aldrig säger...<3 jag är alltid ärlig men det finns så mycket saker man vill säga som man aldrig får sagt för det finns inget bra sätt att säga det på... Jag vill gråta men har nog förbrukat alla mina tårar tidigare i livet för det var länge sen jag visade något utåt, jag har en stark personlighet med ett hårt skal men en mjuk insida... Jag vill också ha någon speciell att dela allt med... Dela med mej av mej själv.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0