Me plus you?

Heeejsan! =D har haft en super bra kväll igår med Tim och flera =) kvällen började med att Tim fick skjuts till Linghem av sin far och vi chillade och drack öl/cider och lyssna musik hos mej sen mot tåget och in till stan och stod och frös ihjäl utanför pitchblack en kvart innan dom hade öppnat... Sen dröjde de 20 minuter extra innan vi fick gå in så jag han frysa ihjäl och återuppstå 3 gånger =) men vi va typ först i alla fall! =) sen beställde vi drink/öl och satt och chillade och glodde på valar och deg magar och allt vad de va =) så snälla är vi =) hahaha xD sen dök resten upp som för övrigt var skapligt sena! Hmm :O xD sen så dansa jag massa och typ tvinga Tim som va jävligt feg ;) men men det vart en bra kväll iaf och sen åkte Tim och jag hem till mej igen och typ dog i köket och sen upp och dog i sängen.. Somna väl inte för ens efter halv 5 för det var någon som snarka som en gris bredvid! :O xD ajja det blev iaf oh sova halva dagen och sen fix idag igen och iväg till mickis =) vi kollade tv och åt klädd kaka och babblade om allt möjligt och nu är jag hemma och har ätit pizza :D de va de :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0