2010

2010
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja! :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Självklart! :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja! :) Föredetta bästa vän =) 
4. Dog någon som stod dig nära? Nä 
5. Vilka länder besökte du? Sverige :) xD 
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Kärlek?...
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 14 Februari plus småängen som jag inte kommer ihåg datum :D x) plus 11 December måste jag ju säga! :) haha 
8. Vad var din största framgång 2010? Nya vänner och har precis nyligen blivit mycket mer social! :) 
9. Största misstaget? De va väl att jag litade på en del människor man inte borde lita på...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jo vars... hemsk tid... 
11. Bästa köpet? De blir nog mascaran jag ska köpa i morgon! =) haha
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hmm måste väl va kläder,smink och utlånade pengar ;) haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag träffade Karro äntligen och det blev en bra vän :) att jag träffade mickis som också blev en bra vän, att jag träffade Dekå och Tim som också är bra vänner! :) 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Riverside! haha ganska självklart =) sen Sexy bitch :) karros oh min låt :D <3  
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare mesta dels av året men nu i slutet mycket gladare! :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Önskar jag hade varit tydligare med vissa saker... 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vart inne hemma och låtit mej påverkats mindre av vissa saker...
18. Hur tillbringade du julen? Kommer att tillbringa den i Kvarsebo med familjen,mormor och morfar, moster och kusin! :) 
19. Blev du kär i år? Otroligt nog 2 gånger varav en gång bara va inbillning... 
20. Favoritprogram på TV? vampire diaries, A shot at love with Tila Tequila ( Hetast )
21. Bästa boken du läste i år? Gåvan från stjärnorna
22. Största musikaliska upptäckten? Avenged Sevenfold <3
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar :) haha =)
25. Något du önskade dig men inte fick? De vet i fan :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade hemma bara :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jaha då
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Mohaha ehm bäst? vad annars liksom :) haha ne men va fan jag gillar min stil och att jag har så jävla bra smak och udda ofc ;) 
29. Vad fick dig att må bra? Mina nya vänner! :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Synyster Gates, Tila Tequila och Ian Somerhalder. 
31. Vem saknade du? Har saknat det som var förut ganska mkt.... 
32. De bästa nya människorna du träffade? Karro, Mickis, Hector, Dekå och Tim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0