Witch way now?...

Dålig update svar ja... Datorn min har fått virus och därför har det inte blivit så mycket av något sånt nu. Lite av vad som hänt är väl att i Torsdags åkte jag till Norrköping och mötte Josse och Tim och då gick vi och hämtade Dekå som va i någon lägenhet någonstans :) sen gick vi ner mot stan till Augusti festen och Rix Fm festivalen. Vi stannade och åt pizza på vägen, eller rättare sagt Tim och Dekå åt. Efter mycket spillande så gick vi vidare där allt folk var. Fullt med folk överallt så det va ju lite segt men men.. Höjdpunkten var ju självklart fyrverkerierna! As häftiga! :) Efter de så åkte jag och josse hem med 11 tåget. På Fredagen var det meningen att jag skulle på Rix Fm men det blev inte riktigt så x) jag klev på tåget i linghem och mötte Dekå och Tim som hade åkt från Norrköping. Sen när vi kom till linköping så var det en lång promenad upp igenom stan till Josses Nollnings grej så var vi där ett tag och sen ner mot stan, dock så sent att vi hade missat Rix Fm festivalen x) hur som helst så gick vi runt och lyssnade på alla nollor som sjöng och hade sej:) sen åkte Dekå och jag hem till linghem med halv 1 tåget och sen kolla vi Rat race sen sov vi x) dagen efter så åkte Dekå hem till norrköping och jag bestämmde mig för att bara stanna i sängen hela lördagkvällen men så blev det inte! x) det blev att jag tog tåget vid typ 8 in till linköping och träffade josse och hennes kompisar och vi gick och kollade på The Ark! :D jätte bra var det! Men efter det så åkte jag hem med halv 12 tåget så det blev inte så jätte sent ändå :) när jag kom hem så var jag vrålhungrig för jag hade inte ätit på hela dagen! Som tur va var pappa vaken och stekte hamburgare till mej!:D och sen spelade jag gitarr i typ en timme eller något:) sen vart jag så trött att jag somnade direkt när jag la mej i sängen:) haha :) idag har jag bara segat och spelat gitarr och nu ligger jag i sängen och kollar någon film på tv :) det händer väl inte så mycket mer idag :) tv och gitarr blir det :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0