^^

Tänkte att det va dags att ta upp blogg skrivandet igen... jag är ändå en sån person som måste skriva av mej ibland och då kan jag lika gärna göra det här! :) Efter allt som hände i vintras har jag bara inte orkat med någonting och minst av allt logga in på min blogg och skriva om hur dåligt jag mår... Äntligen börjar saker och ting se bättre ut och jag ser på saken på andra sätt nu! Även om det var en stor 100% äkta kärlek som golvade mig direkt så är kanske vissa saker inte menade ändå ? Även om det tog mig ett halvår att bearbeta så antar jag att det var just det jag behövde för nu känner jag ändå att jag är redo att gå vidare och börja om på nytt! Nu är jag tillbaka på steg 1 och det är där ifrån jag tänker börja om nu :)

Idag har bara varit en sån dag jag har legat i sängen och kollat på film :) lite lat men jag har tränat 3 dagar innan så jag tyckte att jag behövde en vilodag! :) I morgon ska jag iväg och äta glass på Smultronstället i söderköping! :) gott! :) haha och nu ska jag kolla vidare :) har inte mycket mer att skriva om just nu :) <3

Kommentarer
Postat av: Jozzzeeh

Skönt att ha dig tillbaka!! :D

2010-08-04 @ 16:50:06
URL: http://funnylittlewoorld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0