2009 snart slut!:)

TATUERAT MIG: ska nästa år:) PIERCAT MIG: inte i år:)bara 2007 tror jag:) VACCINERAT MIG MOT SVININFLUENSAN: Nope! ÅKT PÅ KRYSSNING: Ja!:)   HAFT SEX: aa HAFT SEX MED NÅGON AV SAMMA KÖN: Nä VARIT OSÄKER PÅ MIN SEXUELLA LÄGGNING: Nä xD BLIVIT GRAVID: Nä BLIVIT AV MED OSKULDEN: nej xD HAFT SEX PÅ FÖRSTA DEJTEN: no way! DRUCKIT ALKOHOL: dricker inte! RÖKT VATTEN PIPA: nepp TESTAT KNARK: meh Nä? VARIT KÄR: aa DEJTAT: njae DUMPAT: mm...  HAFT ETT FÖRHÅLLANDE I ÖVER EN MÅNAD: aa KYSST EN FRÄMLING: nej SOVIT I SAMMA SÄNG MED NÅGON av SAMMA KÖN: Ja SOVIT I SAMMA SÄNG MED NÅGON AV MOTSATT KÖN: Ja LEKT MED NÅGONS KÄNSLOR: skulle aldrig göra så... LÄRT KÄNNA ÖVER 10 NYA MÄNNISKOR: Nä xD VARIT OTROGEN: det är de fulaste som finns så nej! FÄRGAT HÅRET: nej KÖPT HUSDJUR: Ja KÖPT SKOR FÖR MER ÄN 1500: öhm ja? Skor is tha shit xD SOLAT SOLARIUM: Ja!:) KÖPT KLÄDER FÖR 10.000 eller MER?: haha fy fan de har jag nog när jag ligger och tänker på allt jag köpt xD VAD ÄR DITT NYÅRS LÖFTE?: att jag ska fortsätta vara mig själv och inte påverkas av idioter... Eller vänta? Har jag någonsin påverkats av någon annan? Nä! Jag har fan alltid gjort som jag själv vill:D Det är tur att jag använder min enorma envishet till något bra :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0